مناظره کواکبیان و داوری در روزنامه تهران امروز

در مناظره‌ای که با موضوع عملکرد دولت احمدی‌نژاد در حوزه رسانه با حضور مصطفی کواکبیان، مدیرمسئول روزنامه مردمسالاری و داوری، معاون سابق خبر خبرگزاری ایرنا در محل روزنامه تهران امروز برگزار شد، داوری با اشاره به رویکردهای مختلف در عرصه رسانه گفت: یک رویکرد مربوط به جریان اقتدارگراست که معتقدند رسانه‌ها باید در یک نسبت تام و نزدیک با حاکمیت حضور داشته باشند که این فضا هم‌اکنون در بخش‌هایی از کشورهای عربی و شوروی سابق حاکم است.
وی ادامه داد: رویکرد مقابل این رویکرد عبارت است از رویکردی که فرد مبنا و محور است. در این رویکرد، رسانه‌ها از هیچ خطوط قرمزی جز خطوط مطلب لیبرالیست که حقوق فردی است پیروی نمی‌کنند و خارج از این چارچوب هرگونه حرکتی آزاد است.
معاون سابق خبر خبرگزاری ایرنا با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و رویکرد سوم گفت: رویکرد سوم که با پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه رسانه پیش گرفته شد که مصونیت اجتماعی و تأمین اجتماعی در رسانه‌هاست یعنی رسانه‌ها باید نسبت به منافع جمعی و ملی، ارزش‌های جامعه، تعهد و مسئولیت داشته باشند.

ادامه مطلب ...

متن سرود «پرسپولیس» برای هواداران این تیم

متن سرود پرسپولیس با مصرع «سرخ بی همتاست ، سرخ بی پرواست» به هواداران تیم ارائه می‌شود.داریوش خواجه نوری آهنگساز و نوازنده گیتار گفت:سرود پرسپولیس در بازی این تیم با استیل آذین در استودیوم پخش خواهد شد.

وی افزود: با هماهنگی که با لیدرهای هواداران صورت گرفته، تمام هواداران پرسپولیس این سرود را می‌خوانند و ما ضبط نهایی را انجام می‌دهیم.

ادامه مطلب ...

منوی غذای شهر سوخته

 ایکوموس امسال را سال میراث کشاورزی نام‌گذاری کرده است. این نام‌گذاری به منظور حمایت از سال جهانی تنوع زیستی انجام گرفته که غذا بخشی از آن را تشکیل می‌دهد. اما شاید ندانید که مطالعات باستان‌شناسی در شهر سوخته زابل تا کنون بخشی از فهرست غذایی آن ها را کشف کرده است.

ادامه مطلب ...

دانشگاه‌های خارجی غیرمعتبر مشخص شدند

رمدیرکل امور دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اعلام فهرست اسامی دانشگاه‌های غیرمعتبر و غیر قابل ارزشیابی خارج از کشور در کنار اسامی دانشگاه‌های معتبر خبرداد.

ادامه مطلب ...

اسامی داوران و برنامه هفته سی‌ام لیگ برتر اعلام شد

اسامی داوران قضاوت کننده در هفته سی‌ام رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از سوی کمیته داوران اعلام شد.
هفته سی‌ام نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از روز شنبه - 14 فروردین - با دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد و روز یکشنبه با برگزاری هشت دیدار دیگر به پایان خواهد رسید.

ادامه مطلب ...