گزارش کامل مراسم اسکار 82 در لس آنجلس

مراسم اعطاء جوایز اسکار 2010 ساعت از ساعت 5 صبح امروز دوشنبه در کداک تیه‌تر لس آنجلس آغاز شد.

 

«آواتار» برنده جایزه بهترین جلوه‌های ویژه تصویری شد

جو لتری، استفن رزنبام، ریچارد بنهام و اندرو آر. جونز برای «آواتار» اسکار بهترین جلوه‌های ویژه تصویری را از هشتاد و دومین دوره جوایز اسکار دریافت کرد.
«منطقه 9»، دان کافمن، پیتر مایزرز، رابرت هابروس و مت آیتکن و «سفر ستاره‌ای»، راجر گایت، راسل ارل، پل کاوانا و برت دالتن دیگر نامزدهای بخش اسکار بهترین جلوه‌های ویژه تصویری بودند.

«خلیج کوچک» برنده جایزه بهترین مستند بلند شد

لویی سیهویا با «خلیج کوچک» اسکار بهترین مستند بلند را از هشتاد و دومین دوره جوایز اسکار دریافت کرد.«برمه وی‌جی» آندرس اوسترگارد و لیز لنس-مولر، «غذا، ثبت‌شده» رابرت کنر و الیز پیرلستاین، «خطرناک‌ترین مرد آمریکا: دانیل السبرگ و اسناد پنتاگون» جودیت الریش و ریک گولدسمیت و Which Way Home ربکا کامیسا دیگر نامزدهای بخش اسکار بهترین مستند بلند بودند.

ادامه مطلب ...

برگزیدگان جشنواره موسیقی فجر مشخص شدند

مراسم اختتامیه بیست ‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر پنجشنبه شب در تالار وحدت برگزار شد و برگزیدگان شش شاخه موسیقی معرفی شدند.

جشنواره موسیقی فجر با انتخاب برترین‌های گروه‌های شرکت‌کننده در این دوره در شش شاخه «موسیقی نواحی»، «موسیقی سنتی»، «موسیقی کلاسیک»، «آواز جمعی»، «موسیقی پاپ» و «آهنگسازی» به کار خود پایان داد.

هیئت داوران در شاخه موسیقی سنتی گروه «ژی» به سرپرستی شهباز شاهین‌پور از مهاباد را به عنوان رتبه اول و گروه‌های «فغان» به سرپرستی میلاد علی‌پور از تهران و «دلکش» به سرپرستی محمداسماعیل علیزاده از اهواز را به طور مشترک حائز رتبه دوم و گروه ندای هاتف به سرپرستی سینا علم از تهران را به عنوان رتبه سوم معرفی کرد.

ادامه مطلب ...